2012!

Hej people!
Min skola har invaderats av Nadish. Om ni undrar vad nadish är så är det en lek som går ut på att man ska bli varandras slavar, t.ex. om jag och Steffi kör nadish så om jag ger något till henne, vad som helst, och säger nadish före henne så blir hon min slav och måste göra exakt vad jag säger åt henne att göra.. Det låter skittråkigt men de e faktiskt kul hahah :P

Gårdagen va töööng asså! Jag och Hassan hade skitkul haha! Fredagen den 13de olycksdag? my ass vi hade värsta flytet igår! Först skulle vi på bio så vi åkte till Hötorget och gick till bion, men det fanns bara 2 platser kvar till niobion! Och klockan vad liksom kvart över 5.. Så vi går till Sagabion som ligger vid stureplan men finns filmen ens där? Nej. Men vi frågade henne i kassan om den gick nånstans då fanns det 2 platser kvar på den andra bion, den som ligger på drottninggatan eller kungsgatan eller vilken gata det nu är. Så vi kollade på bion, den va skitbra! Efter bion, som va två timmar och 40 minuter lång så gick vi till bk i plattan, ja va så jäävla hungrig seriöst jag hade inte ätit sen lunchen och klockan va ju typ halv nio. Så jag köpte en varsin cheeseburgaremeny till mig och hassan så satt vi där och åt, men jag kunde inte äta upp pommesfriten ja blev så jävla mätt :|

När vi hade ätit drog vi till Hässelby gård och köpte dricka och snubben kom till centrum och sålde för 130 spen, typ hej vi har flyt idag! Sen drack vi lite och hade skitkul, jag kom hem typ halvtvå på natten och alla låg och sov.

Idag skulle jag steffi och amanda fixa en lokal till en hemlig tillställning om 2 veckor, men amanda ringde och kom till en telefonsvarare, men ingen har ringt tillbaka..


Jag Carro och Hassan i Vby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0