22:37

Igår kväll gick amanda runt tolv hände en sak innan hon gick, lite tårar kom och sen kom det lite skratt ;)
elisabet tjatade på mig att jag skulle sova hos henne, så jag gjorde det vi gjorde inte så mycket än att skratta . Jag hade precis tagit en ipren och det gjorde mig fett flummig, hihih och så var jag övertrött nico kom lite senare och joinade oss. Vi kollade på scary movie men hann aldrig se klart hela för att ingen hade den lusten, men gud vad jag skrattade under hela filmen. HAHAH efter filmen skulle jag sova men tyvärr fick jag inte det av dom två idioterna, så jag satt och berättade roliga historier. Runt tre somnade jag och dom tvi 6 eftersom elisabet itne kunde somna och nico gjorde henne sällskap, tydligen pratade jag i SÖMNEN hahah fyfan vad pinsamt:O Vi vaknade vid tolv och min gudmor gjorde frukost åt oss, vid 2 drog vi till kista pga att jag skulle byta klänning. Dragkedjan var sönder, vi gick runt lite i kista sen drog körde nico hem mig. Kom hem och gjorde nada, !!

I morgon börjar jag kl 7  HALLÅ 7 PÅ MORGONEN , den här veckan har vi tema vecka så i morgon ska jag ut på praktikan i  en dag ONÖDIGT. COM   Så jag valde att jobba på pappas jobb Mercedes Benz , så kommer vara helt död, men men hellre att vara med pappa än att gå i skolan sorry to say liksom ;)  Så tyvärr måste jag sluta skriva och hoppa ner i sängen för annars kommer jag aldrig vakna i morgon..

GODNATT  , PEACE OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0