Bibblan

Nu står jag i skolans bibliotek helt ensam, yes people ni hörde rätt, STÅR! Dom har inga jävla stolar vid datorerna man får fan stå upp -.- Ensam också, det är typ bara min mattegrupp som inte har matte och efter matten så slutar vi. Jag skulle kunna gå hem men det gör jag inte för att jag och Steffi ska till Kista efter matten och jag ska äntligen köpa min halsduk -.-' I kista ska vi även möta Carolina och Ishatou :)
Men nu ska jag gå och göra vad jag skulle göra här i bibblan, PLUGGA! Jag måste skriva färdigt det sista till solektionen imorgon när jag och Jakob ska redovisa om Irland och Ugandas utveckling och ekonomi..
Visst är jag duktig (a) pluggar och grejer... ;)

Seeya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0