Carolina Diaz



Jag är inte bra på att skriva såna här texter, men jag fick bara ett grovt behov att typ skriva av mina känslor. Jag kommer ihåg helgen vi kom nära varandra som att de va igår.. Vi hade bara träffats några gånger endå sov du hos mig en hel helg, (och lite till) och det första du gjorde när du kom hem till mig va att städa mitt rum! HAHAHAHA! Det känns som max ett halvårsen och endå har det gått 3 år snart.. Whatever, det jag vill komma fram till är att du är mitt stöd, om nåt går snett vet jag att jag alltid kan snacka med dig, du dömer inte och du förstår alltid. Men det allra viktigaste, jag vet att jag kan lita på att det jag säger till dig stannar mellan oss, och tvärt om. Älskar dig gumman, kommer alltid att göra det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0