Changed plans

Ska inte träffa Kasim, har för mycket att göra.. Har ju engelska prov imorgon och måste plugga sönder mig idag.. Men jag måste fortfarande till stan för jag måste köpa sakerna... Vill inte åka ensam så jag drar med mig Hassan. Han är skit seg jag frågade han vid 3 om han skulle följa med och han sa för typ en timme sen att vi skulle åka vid 6. Hoppas punkt shop är öppet fortfarande :)

ska iallafall försöka få honom att skynda på lite , orkar ju inte sitta och vänta hela dagen.. Måste ju göra andra lagret på tårtan också, den kommer bli perfekt muhaha! :D

Nu sitter jag och lyssnar på They dont care about us älskar den låten, de e typ den enda låten jag ej kan spela sönder.. Kanske pga. av låtens budskap? Vad vet jag.. Ner med illuminati!

Har fixat mig, är helt färdig att dra ut, endå så ska jag inte åka förrän om typ 40 min? -.- ska ta lite bilder och lägga upp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0