Don´t wanna try no more.....

What´s up alla läsare , allt bra ?
Själv är allt bra, har precis kommit hem som sagt hade vi halvstudiedag så vi slutade tolv. Hade typ tre lektioner först mentorstid och vi pratade bara sen hade vi so där hade vi redovisning och sen matte, på matten gjorde vi ingenting. Efter skolan åkte jag och mikaela till kista hon skulle handla sin efterlängtade halsduk, men innan åkte vi till min mammas jobb och jag fick pengar. Men de var min bror som gav mig pengar till fika, min älskade underbara bror.. Men vi stod och snackade lite, min mobil har gått sönder av någon anledning JAG UTAN MOBIL :O kaatastrof säger jag bara ! I kista mötte vi upp caroline och Ishatou , vi fikade jag köpte en glass för jag var hungrig och mikaela köpte en chai latte som hon är kär i. Jag driver itne hon är verkligen kär i chai latte till skillnad från mig som hatar de;) vi satt och snackade lite och de hade det sådära mysigt , tills hon som jobbar säger att caroline måste gå ut för hon får inte ha sin dricka där inne :S skojar bruden med mig ? asså ibland kan människor som jobbar på ett fik eller ngt , dom kan vara så jävla dryga.. Efter någon timme åkte caroline och Ishatou , men mikaela och jag var kvar. Min bror sa till oss när jag hämtade pengarna han ba: i slutändan kommer det bli att ni sätter er på donken och "fikar" vad tror ni de händer? Joo vi sitter på donken min bror känner mig väl kan man säga, men efter det åkte jag och mikaela hem. Vi var helt döda på bussen och jag frös ihjäl när jag har en boomerange andvänder jag den inte ? hihi folk vill döda mig, har liksom andvänt den 3 gånger sen jag köpte den
Men nu sitter jag här och väntar tills min bror kommer hem och vi ska in till vby lr kista och lämna in min mobil, skriver senare ;)


I don’t wanna fall in love
Just wanna have a little fun
Then you came and swept me up
And now I’m done, so done
Fallen madly deeply I
Surprised myself enough to find
That what’s begun
Is love
You know I was doing just fine
By myself
On my own
Tell me how to
Stop this feeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0