NYTTIG VS ONYTTIG

shuhlulu, skulle skriva igår kväll men kom hem ganska sent så jag tar det nu:)
Igår åkta jag med min mamma gudmor/faster och min kusin george till kista, mamma skulle klippa sig och sen skulle vi käka. Och när vi väl var i kista såg vi idol gänget, men erik var itne där så jag pallade itne bry mig ;) Vi åt på grekis eller jag och george åt dära, efter en fin lunch eller middag så klippte mamma sig hon klippte lugg det blev faktiskt ganska fint. Sen åkte vi hem och jag gick hem till amanda hon var hemma ensam så gjorde henne sällskap med hennes syster, vi ville vara nyttiga för en gångs skull så vi åt massor med fruk och de. När vi hade vart inne en långstund ville amanda ut på en promenad lr ngt för hon hade vart hemma hela dagen, så vi gick ut men DAMN det är ju dött ute . Jag och amanda kan verkligen itne vara nyttiga när vi var ute blev vi sugna på cheesballs så vi går och handlar det, och hennes syster säger ni kan verkligen aldrig göra något utan att äta onyttiga saker. Men så är jag och amanda hahah gud vi kommer fyfan rulla hemvad tycker ni är bäst att banta eller leva livrt och skita i hur onyttigt man äter men ändå tänker på kroppen`?, men vi gick hem till henne och kollade på Transformers älskar den filmen och tvåan också. Jag älskar dom som är med i filmerna också, jag tror jag har sett ettan och tvåan minst 1000000 gånger och dom är lika bra varje gång jag ser dom. Medans vi såg på tv gjorde vi massor med bus som jag tyvärr inte kan säga på bloggen ;) Men vid tolv ringer min bror hem mig, så jag började röra mgi hemåt han skulle hämta mig men jag fick sällskap av någon annan. Daniel kom och mötte mig och sen stod vi utanför mig och snackade länge, kom hem runt halv tre då hade vi jävligt mycket att prata om ..
Kom hem och somna på direkten var helt död

idag vaknade jag över att min syster kommer stormande in i mitt rum och lägger sig  min säng, så jag går upp och sen följde jag med henne och hämtade en sak i hennes lägenhet.
Sen kom vi hem till mig och jag gjorde lockar i hennes hår, ska jag vara ärligt blev det skit fult först men efter ett tag blev det mycket finare, sen sminkade jag henne och medans det spelade hon super mario ;) Sen kom hennes pojkvän och vi drog hem till henne och åt lunch, det blev potatisbullar med hallon sylt gott för första gången.
Efte lunchen började vi spela fifa 08 eller 09 kommer inte ihåg, det var skit kul iallafall jag slog maria pådet och daniel slog maria på det ;). Så ngn gång i veckan ska vi ha fifa tunering skit kul ju ..
Vid fyra åkte jag och maria hem till mig och daniel gick och la sig eftesom han ska jobba natt, vi kom hem eftersom pappa skulle komma hem från jobbet och vi hade lovat honom att vi skulle vara hemma då ..
vi åt middag och sen kollade vi på film, det blev ugly truth riktig söndag mys bara vara hemma och ta det lungt.
Hoppade in i duschen mitt i filmen men var bara tvungen, nu sitter jag här och väntar på att min hår ska torka sen ska jag platta det..
Så vi hörs !
Det nyttiga som ändå blev att vi gick upp 100 kg ;)


så söta, hoppas dom inte inte blir sura för jag lägger upp den här bilden

SEE YAA , AND PEACE OUT


Kommentarer
Postat av: Herre G

Kaos bild Piffi, vi har inte sett en bild på dig än fan är det då?

Bilder på din Syrra och hennes kille, Erkänn du dör för oss hähäh

2009-11-23 @ 10:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0