......

jag förstår inte vad du vill med mig, att jag ska komma krypande tillbaka när du känner för det? när du är med mig så är du än helt annan person liksom då vet jag vad jag ser/såg i dig, men just nu vet jag inte alls vad jag ser i dig.  kan du inte bara lämna mig så att jag kan leva mitt liv, istället för att tänka på vad jag gör för fel hela tiden. när du känner för att höra av dig då hör du av dig, men har du tänkt på vad jag känner ? vi har pratat om det hära flera gånger och du kommer med att du itne är en sån person, och varje gång så går jag på det ! alla säger att jag ska kasta dig, och jag säger men det är inget mellan oss. men jag ljuger för mig själv, det har alltid varit upp&ner mellan oss. jag är inte en sån som faller lätt , och är inte en sån som öppnar mig. tyvärr deal whit it or leave, men om du itne klarar av det gå ! ingen har hindrat dig... det jag vill komma fram till är att sluta höra av dig, för det sårar oss båda två bara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0