Färdigfixad

Nu sitter jag här, halv fyra på en lördag och fixad för fest! Hahaha jävligt ovanligt, men jag måste vi klar nu eftersom har inte tid senare att fixa mig.. Snart bär det av till Steffi för att fixa musiken och sedan ska vi till lokalen. För några dagar sen var det knappt 20 pers som skulle komma nu har vi räknat om till nästan 40... Haha sen komer det väl säkert komma massa inbjudare, och juste ni som inte är bjudna och vill komma så ligger lokalen mittemot björnbodaskolan det är jättelätt att hitta jag lovar :)

Jag fattar inte vad det är med ztv seriöst, skitdålig musik jag lovar! kan dom inte starta upp thevoicekanalen igen? :(

Haha, men ska börja röra mig mot piffi nu, ccccciao :)

BTW dehär köpte jag;


Klänning från gina,
Handskarna från punkt shop
glitter eyeliner från h&m, lila såklart!

Hanskarna är så jävla stora, mina händer försvinner idom! Det fanns ingen mindre storlek :(
(det är m)

Men hejdå på er :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0