fick mycket skratt idag, kommer sova skönt !

Mår alla bra idag ? jag gör de, har haft en jätterolig dag ska berätta om den...
Som sagt var vi ju på gymnasium mässan och det var proppat med massor med folk och skolor, kom dit och mötte upp sevda , dina, nancy och elina . Vi gick runt med dom och hade det skoj, gick till alla skolor och tog en goodibag och så frågade jag dom om massor med saker.. 
 Ska gå i juridik linjen och dom skolorna jag har fasnat för är solna och tensta, visst ni tänker solna och tensta hur tänker bruden. Men dom skolora värkar jättebra och man vill ju gå i en skola där man pluggar men medans gör något kul likosm, och fick reda på att sevda ska gå i juridik linjen i solna så vem vet kanske börjar i samma klass/skola som henne..
Vi fick också kontakt med två tjejer där som presenterade en skola i södertälje dom var skit sköna brudar, stod och snacka med dom ganska längeHAHA jag skämde ut mig idag, vi står vid en skola där en kille ser ut som amir från gaybloggen. så jag säger ahah du ser ut som gaybloggen, då svarar han VAAA :O det var skit skämmit kände mig dum, för jag fick bara därifrån när jag sa det....
Och fyfan vilka ansikten men kände ingen var ju länge sen man såg alla dom, så det var ju också kul. Och alla skolar var så jävla trevliga, men det jag mest älskade var goodibagen.
Efter mässan åkte vi plus emna till rissne och dom åt på donken, vi satt där ganska länge och pratade om allt, från massa gamla minnen till hur stora bröst vi har  :S ;) men det va ju najs sen åkte jag och amanda hem ringde pappa och frågade om han kunde hämta oss men tyvärr kunde itne han så vi tog bussen. På bussen somnade jag bokstavligt på amandas arm, var helt jävla död och hon var tvungen att väcka mig sov så jävla skönt




Nu väntar jag på maten, sen tror jag att jag ska sätta mig och skriva min artikel som jag inte har gjort !
Blev tyvärr inga bilder idag, men jag tror jag kommer minnas den här dagen utan bilder ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0