Fredag

Idag började jag 9, fan vad skönt! De va en snubbe som skulle ha föredrag, han hette Augusto Gomez, han va skiiiit grym jag lovar ja diggar han asmycke! Han snackade om sitt liv typ och att man ska tänka positivt för att må bra och sånt. Han va skitrolig också hahahah bästa va när han la en Tony Montana haha! :D Anywho, vi satt och lyssna på han i 2 timmar sen fick vi gå på lunch, efter lunchen skrev vi några uppgifter om föredraget sen fick vi gå hem. Skön dag haha! Ska vila mig ett tag nu sen kanske jag ska gå till den här festen i fryshuset.. Men får väl se vad jag gör :)

Fight the power!


Kommentarer
Postat av: Linn karlman

Kolla in min blogg :D Du kommer inte ångra dig ..

2009-11-20 @ 16:11:58
URL: http://rikauteliggarens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0