FYLLER ÅR OM EXAKT TVÅ VECKOR!!!

Jaaa de var länge sen ni hörde från mig va? men det är för att jag inte har haft ork och mycket annat att göra, igår var det skola. Det kom en tant som har vart med i andra värdskriget, det var skit intressant när hon berättade vad hon har vart med om och allt. Hon inspererade mig skit mycket, att hon är så pass gammal och kan fortfarande berätta hennes händelse det är starkt gjort... Men iallafall det var de, när ja kom hem la jag mig i sängen och gjorde inget.. Sen smsade amanda mig och bad mig följa med till barkaby för hon skulle köpa gardiner, så jag följde mig orkade ändå inte vara hemma vi åkte hem till henne och gjorde toast senare . Och kollade på mammas pojkar gud vad jag älskar bobbys mamma, hon är ju så jävla grym fyfan !! efter de satt vi och snackade och fnittrade , fan vad jag älskar att vara med henne vi har alltid det lika kul och vi kan alltid snacka med varandra. Som idag stod vi mitt i vällingby centrum och låtsas stula och gjorde bort oss, mickan vågade knappt stå med oss;) Efter skolan idag så åkte jag amanda och mikaela och kollade på en hemlig grej som dom har fixat, och efter åkte jag hem.. Nu sitter jag här och ska senare hem till elisabet, har itne vart med henne på länge så det kommer bli nice tror jag ;)


Nu ringde min syster mig och ska snacka med henne, vi hörs

PEACE OUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0