GODMORGON

Vaknade precis, har sovit i typ 13 timmar skiit skönt behövde sova ut ! :) skolan tar ju mina kraffter
Idag tror jag att jag bara ska vara hemma och ta det lungt, fast senare ska jag bara gå och sola solarium för är skit blek nu för tiden. På somaren blir jag black och det är så fint, och när vintern börja kommar blir jag fyfan lika vit som snön. Så nu ska jag leva i solariumet.... NOOT
Men skriver lite senare när jag har något vettigt att skriva.
PEACE OUT !

Min bästa vän /syster



Är vi lika ? Kommetera och säg vad ni tycker


Kommentarer
Postat av: jessica nordsten

ni är lika mina prinsessor! va stolt, din blogg är den ända bloggen jag läser ;)

2009-11-08 @ 13:30:53
Postat av: aaisha

jaa ni är jätte lika gumman :D

2009-11-08 @ 22:10:29
URL: http://www.aaisha.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0