Handlat och lagat mat!

Nu har jag varit och handlat med pappa. Handlade mat till idag och grejer till Stephanies tårta som jag ska baka till henne, eftersom att jag är bäst! Hahaha nej men seriöst ska baka en typ glasstårta till henne, den är skitgrym jag lovar! Ska börja baka den imorn eftersom att de tar typ 2 dagar att få den färdig.. Men aja.. Har precis lagat lasange guuuud vad duktig jag är jag är typ nya mat-tina! Hihihi (a) men man måste ju kunna laga mat jag ska ju bli hemmafru när jag blir stor, så jag ska kunna laga mat, men städa får nån annan göra ...

Lilla Steffi ska på intervju snart! Hoppas det går braaa! Jag ska däremot ta mig i kragen och plugga lite snart.. Efter maten antagligen.. Damn orkar inte egentligen.. Ojuste vi har fått en ny lärare i So, jag vill ha tillbaka Nina hon va mycket bättre ''/, men iallafall, nu har vi en snubbe som heter Daniel, han e fett jobbig han tvingar oss stå bakom stolarna efter varje lektion som att vi går i ettan eller något :s och vet ni en sak han liknar en häst hahahaha! Fast Stephanie tycker han är skitsnygg.. Jag fattar inte din smak på killar ibland Steffi.. Men älskar dig ändå :D


oldpic, ja hade bruuuunt hår! :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0