Hej bloggen!

Här sitter jag i min soffa, är heeelt död, somnade typ halv åtta imorse.. Pappa sitter och kollar på hockey Sverige-Finland. Jag fattar inte varför han kollar för det står typ 7-0 till finland haha -.-
Min helg har varit ganska lugn, men inte tråkig :D Igår var jag med Ahmed en stund, han typ brytit sin fot men det är snart helt bra nu! Vi va ute en stund sen mötte vi upp Said och Hassan. Vi va ute allihopa men de va skitkallt ute så vi drog hem till mig och kollade på Scarface.
Efter att dom gick så stannade jag hemma och kollade på Schindlers List som gick på tv, dööör för den filmen den är så jävla bra, jag började nästan gråta på slutet.. Igen...

Jag tycker att någon borde laga mat till mig jag är jätte hungrig och har inte ätit på hela dagen... :(


Bild från igår på mig, Hassan och Said


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0