Hemma från skolan

Idag är det måndag, har precis varit i skolan, hatar måndagar för vi har typ bild halva dagen.. Men vi hade engelska idag och jag fick tillbaka en bokrecention som jag skrev på en bok vi läste, och gissa vad jag fick för betyg? MVG!! Fan vad stolt jag är seriöst... Aja, jag ska fråga pappa efter lite pengar eftersom att jag behöver handla lite saker.. Har planerat att köpa en tjocktröja från punkt shop som jag veeerkligen vill ha, en klänning som jag ska ha på festen och ett par handskar från punkt shop :)

Känns som att ja måste träffa blood-gänget snart, har inte träffat nån av dom på skit länge :( eller jo bara carro dårå.. men saknar mina bröder ahmed och hassan som fan :(

Idag ska jag till Liljeholmen, ska åka dit 6 halv 7 sådr, ska träffa Kasim :) sen kanske Carro kommer förbi för att hämte sin handske jag glömde ge henne i lördags :p


MVGEEE :D'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0