I Fredags

Det blev ingenting speciellt i fredags, jag Carro, Camilla, Kevin och Carros bfriend satthemma hos Carro hela kvällen. Om man bortser ifrån när vi gick ut i typ 20 minuter och skulle tända en brasa :p HAHAHAH,
(Allt va Carros idé) Vi gick ut och gick till ett dagis typ. Dom höll på att bygga om där så de va skitsvårt att komma in hahaha, men aa iallafall så kom vi in på gården och la ut papper i sandlådan.  De va sånahära hushållsrullar och dom drog ut en liten bit och tände eld där, jag frågade om dom var dumma eller nåt varför virar ni inte bara ut allt papper och lägger i en hög? Då gjorde dom det och det blev värsta brasan hahahah ! Vi va påväg därifrån då vi hörde att brandlarmet började tjuta, vi spraaaang därifrån fort som vi bara kunde, gick in igen och tog de lite lugnt sådär :)


Jag och Kevin, skitful bild på mig jag vet :p

Jag lekte tenstabarn

turturduvorna :)

"brasan"

hahahahah näsblod!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0