I lördags

 

Igår när vi vaknade så kom Isak hem till Carro, (glömde säga att han va där dagen innan oxå han gick hem precis när vi skulle tända brasan) sen städade vi lite och åt frukost och sen tog vi det lilla lugna, sen kom Pamela och Angelo och efter det kom Patrick.
Patrick hade tagit med sig sin rakapparat och skulle klippa Isak och Angelo, han har faktiskt lite talang hahaha :)

Kevin och *hemlig* kom också och senare på kvällen kom Kasim och hans kusin. Vi drog till Skärholmen allihopa skulle köpa lite hink och så. Jag delade på en flaska med Pamela och vad gör tjejen? Oöppnad och allt tappar hon flaskan i marken! Jag typ kollade på marken och såg mina bortkastade 75 kr :( Aja, jag hade typ lite kvar i en colaflaska från förra veckan, så jag drack de och blev lite lullig iallafall :)

Sen va de inget speciellt som hände igår, hoppas ni gillar att läsa om mina tråkiga dagar! :D


Angelos mohawk :D (han klippte bort allt sen bara så ni vet)

Pamelas mästerverk...


Kommentarer
Postat av: kasim

stolt fotograf!! :D hahah pamela din blondin! hahaha :P

2009-11-22 @ 18:54:05
Postat av: PAAAMELA DEN BÄSTA

HAHAHAHA JAG E BLOND VAD SKA MAN GÖRA :)

2009-11-24 @ 10:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0