I´M THE BEST!

Shulululul, har lagat i sängen och segat sen jag kom hem men är grymt trött och det är svin kallt i mitt rum och ute också.. Fyfan kan de inte bli sommar nu, nu tycker jag att vinten har vart och det är onödigt. Det jag bara gillar när de är vinter är att jag fyller år och att de är julafton och nyår, det är de bästa inget mer !!! Eller joo bara när man sitter inne med en kopp te lr ngt liknande och bara snackar med näraoch kärande , och de ska snöa det är bäst !

Juste min mobil FUNKAR, tack vare  snälla nico så fixade han den han ominstalerade hela mobilen.. Så nu lever min mobil, utom att ljuget inte funkar . så jim ska lämna in den till mig i morgon, och jag ska låna hans så länge;) Jag tror jag inte har något vettit att skiva, det är DH idag så det ska man kolla på .. och sen blir det sovdags, skulle ju lägga mig tidigt igår men tyvärr blev de inte så , somnade typ tolv inte bra. Så idag blir det direkt sängen efter Dh, så vi får höras i morgon med massor aav bilder ;)

Love and peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0