I morgon är det min födelsedag!!

har inte sovit ett dugg inatt gick och la mig vid åtta igår, men vaknade nio för jag frös så mycket att jag darrade som ett epelepsilbarn. Så min snälla bror hjälpte mig och la jätte många filtar på mig, men kunde itne somna för den sidan jag sover på den har jag ju tagit sprutan på. Så gick upp och satt mig med min pappa och kollade på so you think you can dance , och sen somnade jag på soffan och min bror väckte mig vid tre och sa att jag skulle lägga mig i sängen eftersom annars kommer jag ha ännu ondare i ryggen. Och jag somnade vid fem fyfan för sprutan asså! men min pappa väckte mig vid åtta och sa att jga borde stanna hemma, så nu ligger jag i soffan med täcke och kollar på sjunde himlen. Ska senare börja plugga lite engeska har prov i morgon, på min födelsedag liksom. I morgon är det fredag och då händer det massor med roliga saker, min födelsedag, prov, handla massor med saker till lördagen , och så ska vi tjejer äta tårta ! ;)
Men nu ska jag forsätta kolla på tv och vila sen blir det plugg !
Love and peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0