inga kommeterer

SÄÄÄÄÄÄMMSTA FÖDELSEDAGSFESTEN EVER !, den var o k
Okej såhär är det, var skit taggat för en lyckad fest men kan säga att allt blev skit.. när amanda jag och mikkan åkte dit vi var skit taggade, hade fixat upp oss vi började fixa saker och allt. sen började folk komma vid 7 , och liksom alla var tråkiga dom satt sig på soffan och typ glodde eller så gick dom ut i de svinkalla vädret och rökte. gick runt och hälsade och allt, sen ville man ju fixa upp stämningen men nej da... efter att folk har kommit och sen gått sen kommit, fick man panik så det var någon som skulle hämta lite mer.... men nej da och vi hade räknat med 40pers men alla banga nästan ut.. det finns inte så mycket att skriva om festen liksom, hade det skit kul innan , hade väl det lite kul någon sekund men men. skulle fan haft hemma istället la ut fett mycket pengar på vad likosom, tycker synd om allt folk fyfan ! SORRY ! ;) och vid halv tov kom det typ 20 killar som jag knappt kände , men vi kände att vi orkade iinte vara kvar så vi skicka ut alla.
Sen hjälpte elisabet anette mikkan och amanda mig att städa tack tjejor.. aa men iallfall sen åkte vi hem med värsta packningen, och det bästa var väl när vi väntar på tuben i vällingby. när typ vakterna typ trodde vi skulle på fest, så vi började typ prata skit högt om att vi skulle festa skit läänge och drick och allt, baara för att dom stod liksom och kolla skit mycket så vi gjorde att det brann för dom ..;) nu har jag precis kommit hem ska göra mig i ordning för sängen, skriver imorgon
 och så kommer det bilder
PEACE OUUT!

/stephanie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0