INTE MIN DAG IDAG!

Heelluu!
Idag var vi på teater med klassen och en till mentorsgrupp, teatern handlade om att en kille blir mobbad och han får kontakt med den "populära" killen . aa och den mobbade killen var bög, och sen blir den andra kille bög alltså dom blir tillsammans. ja jag vet har förklarat helt konstigt men whatever, efter teatern hade vi håltimme i två timmar sen skulle vi tillbaka till skolan och ha redovisning, men på håltimmen gick jag amanda och mikaela och käkade på burgerking i plattan. Det var skit gott men blev mätt på första tuggan men tvingade i mig maten, när vi var klara gick vi till ecpresso house , dom köpte chai latte skit äckligt och jag köpte en varm chocklad. Vi började röra oss mot skolan påvägen drack vi våra drickor och när jag var klar så fanns de marchmellos kvar. Så när jag ska ta upp dom så tar amanda precis bild så de ser ut som att ja gräver i muggen. Vi hade skit kul påvägen hem, och vi bestämde  att jag ska bara prata engelska och om ja pratar svenska kommer dom inte svara. Vi har gjort den här dealen pga att jag måste lära mig engelska tills usa, mende var de;) I skolan hade vi redovisning , och när jag skulle redovisa var det fett pinsamt alla kollade extra mycket. Och typ mady gjorde miner, iallafall läste inte allt som ja hade skrivit för det var pinsamt, gick skit ont i magen för att jag var så nervös trodde ärligt att ja skulle spy...
När vi slutade skolan bestämde amanda och mickan och mady att vi ska bussluffa , men jag orkade itne för jag var kissnödig sen när vi är i hässelby gård då jag ska av. Så blockar amanda vägen och när jag försöker smita typ gör hon så att ja ramlar på golvet. Hur pinsamt är itne de ? jag skämdes så jävla mycket, men dom fick som dom ville... Idag var det inte min dag, men jag hade iallafall kul ...

Sitter nu här och har jätteont i huvudet, skulle ta massor med bilder idag. Men tyvärr funkar itne min kamra på mobilen:S först hackar sig hela mobilen och nu kan man itne ta foto, så när pappa kommer hem ska vi lämna in den. Alla säger att dom förstår att min mobil itne funkar, eftersom när jag äger något är den med i andra värdskriget.. Jag håller tyvärr itne med dom!!!

Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0