jävla spruta !

TJEENNAA ALLA SÖTNOSAR
nu har jag precis ätit klart, jag och min bror lagade maten fyfan vi är ju grymt bra (lr inte=)
 Idag har vi ju som sagt bara läst och så tog vi sprutan, jag var skit nervös först, ville inte ens ta den. men hon gjorde mig på andra tankar så jag kände inte ens, jag bablade på och sen hon ba nu är vi färdiga jag ba say what ? :S Har skit ont i armen och i musklerna !:(
idag har det vart en riktig flumdag för mig, har skrattat hela tiden när vi läste . folk började tror att jag tog något annat när jag tog sprutan, men var bara allmänt glad tror jag lr bara allmänt trött ! ;)
 Efter skolan åkte jag och amanda till kista, michaela var så lat så hon orkade itne följa med. gud vad fint dom har gjort det där, sen ut som ett helt annat köpcenter men jag fick med mig ett par jeans legging och en mysig tröjja. Det är ju länedag... Och dom har öppnat newyorker älskar den affären, gick in dit och upps vem såg man joo sevda och nancy. så vi började snacka med dom, och där inne hade dom en DJ och det var han kenzas kompis han heter tyo jeyson lr ngt, men  sevda tog modet och frågade om vi gick ta bild med honom. snubben är ju helskön!
efter det så gick vi runt lite med dom , sen åkte alla hem. på bussen så somnade jag nästan var helt slut, och så var det en tjej som satt framför amanda. Hon kollade snett skit mycket , så jag och amanda blev fett irreterade..
Som sagt skulle jag ju hjälpa mickaela att göra tårtan, men var tvungen att gå hem av ngn anledning. Och sen skulle jag till henne men då fick jag inte blev skit sur! idag ska man inte leka med mig, det kan min bror förmedla ...

Men nu ska jag sura lite till för att jag inte fick gå, och sen ska jag snacka med min pappa lite ! ;)

Nu kommer sevda döda mig , men säger bara HA HA HA




Kolla vädret! blir så piss , bra snart åker jag til usa!


kolla vad sexiga vi är ;)


Juste amanda är en person som älskar att bränna sig lr göra illasig, och jag tror jag har vart för mycket med din bruden. För idag har jag brännt mig två gånger först med plattången och sen när jag lagade mat, och det komiska är att jag har brännt mig på EXAKT ! samma ställen hon har !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0