JIM IS HOME !!

Idag kom min bror hem, gud har saknat honom skiit mycket ! Han var jävligt brun, snubben har ju fan levet i solariumet :) hha vi satt och snacka en liten stund med amanda, och sedan följde vi med henne hem och vi handlade lite smått&gott. Hjälpte honom att packa upp alla saker också, snart kommer mamma hem och då blir det något gått att käka ;) Fick tillbaka min ÄLSKADE data, eftersom jim har haft den i danmark. kollade nyss på lite bilder tillbaka i tiden,


Var ju iskolan idag, hade missat lite information som att min so/svenska lärare att vi inte ska ha henne på so. Blev skiit sur hon är liksom den bästa läraren eller det tycker jag iallafall. Den nya läraren heter Daniel och ska jag vara ärlig han ser bra ut. Jag drver inte ! :D Det är ju ett plus poäng :P Men vi får se jag kommer ju ha henne på svenskan och est, så jag dör väl inte..
 Hade matte prov idag, säger bara HAHAHAHAH IG MINUS ! nej men g-delen gick bra men vg-mvg delen gick inte så bra, men jag hade vart sjuk så jag förstår mig själv. Men min matte-lärare sa att jag får en annan chans om det inte gick så bra :)
Alla lärare älskar mig, ahah skojade. Men det var chill iskolan idag, gjorde klart so och de så jag ligger inte efter tack gud !


Nu sitter jag här och ska vänta tills mor&far kommer hem , och sen får vi se om det kommer folk hit eftersom jim ahr kommit hem :) ahah fick precis reda från min kusin George att min kusin Gabriel som är två år kan skrika STEEEPHANNIE . hihi blev såklart glad, pojken är så söööt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0