Let go

Tjeeennaa
Sov hos elisabet igår eftersom det blev sent oh var trött så jag orkade inte tralla hemmåt, vi kollade på idol och snackade om ALLT ! vi har inte vart med varande på skit länge så vi hade mycket att prata om, vi gick och la oss och jag somnade på en sekund. Men inte elisbet under natten hostade hon, så ja sa till henne gå och drick vatten vet ni vad hon gör då? Hon går upp och tar chips och smaskar skit mycket, jag och hennes liille bror blev skit irreterade :O Men hon hostade jättemycket tyckte faktiskt synd om henne, men vi vaknade vid halv 10 och låg i sängen och pratade . Jag gick runt 11 för jag hade värdens m*ens värk!! Så ja laa mig i soffan och kollade på tv, sen har jag bara vart hemma. Nu har jag precis duschat och plattat mitt hår, nu vet jag inte vad jag ska göra mer ? Väntar på elisabet och så ska vi bestämma vad vi ska göra, har ingen lust att göra ngt specielt vet inte varför ? :S
Jag och min bror är hemma själva, för mina föräldrar är på bio så vi vet itne. Vi kanske har hemma fest "host host" , är skit hungrig också så nu ska jag snacka med min kära bror om vad vi ska ät.

PEACE OUT BROTHER



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0