Måndagkväll

Hejhej, jag har nyss duschat och nu sitter jag hemma och snackar i telefon med Carro :)
Kom hem för typ en timme sen, råkade somna på soffan när ja skulle åka till Liljeholmen så jag kom lite sent, men endå tidigare än Kasim Carro och Samuel hahaha, så jag stod och vänta på dom där kanske en kvart, sen kom dom. Vi gick och satte oss i donken och sen kom Alion, Isma, Modo och Patrick dit, fast jag, Kasim och Samuel gick in i Liljeholmens nya centrum hahah! Jag tog med dom till Kicks direkt, skulle prova parfymer (a) Sen gick vi till gina för jag skulle kolla efter en klänning jag ska köpa till på lördag.

Iallafall, Samuel och Carro och resten taggade mot Alby, men jag och Kasim gick runt i centrumet och kollade haha :) Sen gick vi t fruktparken hahahaha älskar den där parken den e sjukt cool! Vi va där en stund sen gick vi t sjön och satte oss på en brygga eller något, jag har aaaldrig sett den där sjön förut, endå ligger den typ brevid fruktparken hahaha, sen åkte vi båda hem och nu sitter jag hemma och min pappa kollar på nån sjuuuuk film om Hawaiianer som dödar bebisar (?) på tv4 film :o

hahahaha seeya lateer thöög life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0