MED MOHAMMED OCH ABDULLA!

Nu sitter jag i min säng med amanda och elisabet, idag så gick jag, elisabet,jim och geroge och åt på nisses. Jag och elisabet åt husets toast och geroge åt pizza och jim åt plankstek, vi hade det mysigt och roligt. Efter maten kom amanda och vi satt i mitt rum , och pratade och sen skulle vi kolla på film vi skulle se FAME. Men när vi väl laddar ner den funkade den itne och vi hade väntat skit länge :O fett irriterande men vi bosatte och på datan och spelade SUPER MARIO, fyfan vad kul vi kan ha de. När elisabet körde hoppade jag upp det är en reflex, så när jag skulle köra gjorde dom samma sak. Men vi hade iallfall det skit roligt, och efter ett tag sa elisabet att vi skulle vara lite sociala. Jag ba okej, och det första jag göra är att skiriva blogg ! :D Men nu ska jag vara social med dom två, vi hörs

PEACE OUT !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0