Min bror blir 19 bast , !!

Helluu idag har det var en skön dag i skolan men inte hemma precis har gjort slut med.....
Idag hade vi föreläsning en man kom till oss och berätta om sin barndom och allt, han har vart kriminell och allt. Det var skit intressant att han fortfarande står på sina fötter och har vart med om det han har vart med om, lite kompliserat men iallafall han var också skit grym. typ han kunde snacka sen han ba nej nu dansar vi och så började vi dansa, och så skrattade jag hela tiden hur han förklarade och han var så glad typ. asså snubben var hur skön som helst fyfan
men iallfall när det var slut åt vi lunch. vi fick kina mat inte min favorit precis sen hade vi bara en lektion kvar och då skulle vi skriva en utvärdering om veckan , och sen fick vi sluta runt kvart i ett.
Elisabet kom till mig efter sitt jobb så vi satt och snacka och det, sen vaknade min bror av att jag sjöng med min tontöva röst JA MÅ HAN LEVA...... Min stora älskade bror fyller år idag, han blir 19bast nästa år blir det systemet för subben ;)
Jag och elisabet följde med min gudmor/ faster och hämtade min mamma för pappa jobbade till 11 idag, vi skulle äta på donken men min mor ville inte det. Så då blev jag och elisabet sura för vi var skit  hungriga och när vi itne får mat ska man akta sig, men vi åkte till vällingby och åt dära fast vi åt på resturang. ;)
Vid 8 åkte vi hem för amanda skulle komma och vi skulle kolla på idol, jag var inte sugen på en mysig idol kväll :S men när jag såg Erik dog jag, jag och elisabet hjälpte min bror till vilken outfit han skulle ha. han ville ha ett par byxor som vi hatar så vi fick tjata på honom att han skulle sätta på sig dom vi ville han skulle ha..
 

Hur kunde erik sitta löst hallå röstade ingen? Men jag ringde iallfall och rösta hoppas pappa itne ser det här, det är ju han som betalar räkningen ;)
Elisabet gick nyss, vi har gjort slut FÖRALLTID ! Hon har vart otrogen mot mig till en kille och hon ville itne sova hära för hon ville på toa, HALLÅ vi har också toa.. Men okej jag skojar men nej vi har iallfall gjort slut . elisabet hoppas du ser det hära, vill aldrig att du ringer eller hör av dig till mig . IT´S OVER BITCH ! ;) lööve you och nej vi är itne lebbar, hon är min kusin....

Nu måste jag göra mig redo för sängen, ska upp tidigt i morgon av olika skäl ! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0