one tree hill

Tjena bloggen ... skrev inget igår om vad min dag bestod av , men som sagt vad ju på min pappas jobb. Det var jättekul, fick ta fram reservdelar  och hålla på med kassan. Pappa hjälpte mig med mina frågor som jag skulle göra, och så frågade jag några frågor till pappas chef. Nästa gång jag ska göra något ¨sånt här ska jag göra de på min pappas jobb igen, slutade typ 4 men vi var kvar till halv 5. Kom hem och snackade lite med min pappa och mamma, efter maten diskade jag och mamam hjälpte mig lite. Har blivit värsta hemmafrun har diskat hela veckan, och igår tvättade jag. För vi gick gäster och jag ville vara snäll , men jag var så jävla borta igår pratade med amanda medans ja skulle lägga in tvätten. Och dumma ja glömmer nycklarna där inne och fönstret var stängt, så gick värsta paniken så mamma ringer til svenska bostäder. Och dom säger att mamma ska betala 850 kr och dom skulle komma kl 10, så mamma ba what nej :O Men precis då får vi veta att husvärden är hära, så jag springer och säger att han ska öppna och han GJORDE det blev skit glad... Efter jag tvättat hoppade jag in i duschen och sen satt jag mig vid datorn, satt och skrev till massor med folk  trevligt trevligt !


Idag i skolan skulle vi göra en planch om vad vi gjorde igår och sen skulle vi ha redovisning om det , vid mitten av dagen hade alla som har spanska , tyska och franska skulle ha prov. Men jag går inte i någon av dom klasserna så jag skulle träna på mitt musik prov, men av någon anledning vet jag itne vart mitt papper är. Så jag SPRANG runt hela skolan och letade efter någon som hade det pappret, men ingen hade den men till slut så hittade jag en snäll tjej som hjälpte mig.. 

Nu sitter jag och kollar på one tree hill , älskar den serien .
 Efter det ska jag plugga till musik provet, jag sprang ju inte runt skolan i onödan..



PEACE OUT,


Kommentarer
Postat av: anonymt

bästaaa serien de som itne kollar på den då säger ja ba Check It Ouuuuutt!!!!

2009-11-19 @ 00:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0