PARTY TODAY

GODMORGON BLOGGEN ! ;)
igår vad det en låång dag kan jag säga er, först skolan dom sjöng för mig och allt. sen hade vi engelska prov det gick ganska bra kan jag säga er .. efter det åkte jag amanda och michaela till vällingby, vi fixade massor med saker och så gick vi förbi elisabets jobb. efter ha fixat allt i vällingby åkte vi och hämtade nycklarna till lokalen och sen åkte vi willys och handlade. vi ska inte handla någon mer vi plockade bara haha , sen åkte vi till mikkan och hämtade tårtan hon gjorde till mig.  tack gumman hon är ju bara bäst, ja tycker itne om tårta men den här var som en typ glasstårta.  maria kom och hämtade upp oss sen åkte vi till lokalen och dom sjöng för mig och så åt vi, sen kom daniel och gjorde oss sällskap ;) sen åkte vi hem och jag hämtade kläder och allt, HA HA hela hässelby vet att jag ska ha party i morgon det kommer bli KAOS ! det kommer komma fett mycket folk, hoppas bara det inte blir dålig fest...
När jag kom hem till maria åt vi lite snask och kollade på tv, hon köpte en skit snygg soffa igår så vi mysade. sen spelade vi fifa 08 , men jag söög men det var bara för att jag var trött inget annat. men jag somnade runt 12 var helt död, och vaknade 6 för min väckaklocka var på ! men somnade om och vaknade halv nio för jag fick ett sms och så skulle jag gratta NATALI OCH EMMA som fyller år idag. en dag efter mig så vi ska sjunga för emma och natta också idag, sen ringade jag amanda och snackade med henen. Nu ligger jag i soffan med maria och daniel och lyssnar på musik, den som spelars nu är "FOREVER"  lil wayne ,  eminem t.pain och drake.

idag blir det party som sagt, det kommer bli skit kul hoppas jag ;) kommer bli massor med bilder så ni som inte är med, får kolla på bilder..

Tårtan mikkan bakade till mig!




Men skriver senare om jag hinner, eller så skriver jag ikväll när jag kommer hem om jag inte är trött;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0