plugg time -.-

idah blir det massor med plugg, blää säger jag bara måste göra klart svenskan och sen har jag engelska prov på fredag och näste vecka har jag två prov... Har en sådan ångest att jag itne har gjort svenskan innna då hade jag haft dagen klar , men nej da :O det blev ju bråk mellan mig och mina föräldrar igår kväll var ganska ledsen, men dom gör det bara för min skull lr inte! Men jag älskar dom ändå, så idag blir det bara plugg och inget annat..
i skolan idag var det lungt har skrattat ganska mycket men det gör jag väl varje dag, och idag på bilden bestämde jag och mikaela att vi ska bytta O.C hus så vi gjorde bilen idag det tog oss två timmar att göra en bil . Men det blev ganska najs, första gången jag faktiskt gillar bild lektionen och det är stort ! 
 
BILDER  från idag..
Amanda blev sugen på sina egna cheesballs


amanda hade lusten att måla på sin hand ?

Våran sexiga bil

Och nu blir det plugg time


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0