sjuuuk -.-

Jaa jag blev sjuk, skrev inget igår men kom hem från jobbet duschade och somnade vid nio..
Som sagt jobbade igår, det var jobbigt eftersom jag kunde inte andas. Och jag nös hela tiden. Fick springa in till toaletten var tredje minut och nysa, hataar att nysa liksom det känns som att hjärtat ska åka .. Vissa säger att det är skönt att nysa men inte jag de är det värsta jag vet, det och spindlar.. Men vi gjorde klart vårat jobb vi slutade runt 6,alla skrattade åt min röda näsa :( jag kom hem och hoppade in i duschen och la mig i sängen. Mamma kom in och sa jag får se hur du mår i morgon annars får du vara hemma, första gången hon sa att jag skulle vara hemma. Då måste jag vara sjuk, elisabet skrev nyss och sa att hon också var hemma.. -,- båda är sjuka knasss



Nu sitter jag här och lyssnar lite på musik, mamma skulle ringa upp mig snart. Hon ska se om vi ska beställa tid till vårdcentralen, hon frågade om jag hade feber och jag vet inte om jag har de :O
Det blir bättre uppdatering när jag blir lite bättre, men ska skriva såmycket som jag kan..
Mickaela har itne skrivit något alls, ska skrika på henne när jag ser henne :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0