SKOLAAAAN

Hej vi har läsdag. skittråkigt,jag lovar. Vi sitter i fritiden bredvidtvå töntarsom lirar farmville... (Johan&Henrik)
Vi börjarigenom typ tio minuiter, då ska vi sitta och läsa tilla klockan två! Vad jobbigvåran skola är.. Stephanie har tagit sprutan nu och hon har ont i armen, men jag har ingen lapp så jag får inte ta sprutan haha! Om jag ska ta tar jag påmåndag. man får ju inte va sjuk under helgen haha:)
Idag ska Stephanie till Kista med Amanda och handla, hon få ju lön idag! :) Men inte jag, jag ska till Alvik och möta upp Pamela och intervjua henne haha :p Sen ska jag gå och sola solarium och sen gå hem och baka tårta, och Stephanie får inte vara meeeed! Hahaha, hon kommer bara sä'ga att det ser äckliogt ut och vi kommer sitta och äta ur en glasslåda på fredag :p Men jag lovar, "tårtan" är jättegod och det är ett hemligt recept så nobody får veta hur jag gör! Hahah ,men dethär tangentbordet är cepe så pallar inte skriva mer, skriver när jag kommer hem från solariet! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0