slow dance

Tjeena har precis kommit hem från skolan ..
Idag har det vart en rolig dag, har skrattat hela dagen. Mikkan kom till skolan idag, länge sen man såg den bruttan så det var ku :) Vi hade iallafall kul, jag tog några noter och sjööng lite och mikkan tycke inte alls om det :O Hon satt på sig hörlurarna, ahah hon ba det ända du sjunger är AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Men man måste ju testa rösten vilken ton som är bäst liksoom :P
HAHAH När vi väntade på bussen idag så sitter jag amanda och mikkan där, sen kommer det några killar från klassen och tränger sig och sätter sig. Sen puttar dom alla sig på oss, så vi doog. haha det gjorde skit ont, och tycker synd om amanda hon blev rikigt mosad på en stång. HAHA synd asså, mikkan tog lite bilder så tar upp dom sen :P


Ikväll blir det idol mys med elisabet, vi ska kolla på idol och tjocka oss :) Sen får vi se vad som händer på kvällen, kej jag ska itne tjocka mig, måste ju tänka på figuren...
juste på engelskan idag så skulle vi skriva en bokrecention på engelska, vi får se hur det gick kändes inte som att det gick bra iallafall. Och jag kom på vad jag ska skriva för något på min artikel, jag ska skrva om Zlatan (min underbara man) och att han och sin fru ska skilja sig och dom bråkar om vem som ska ha barnen. HIhi jag har hittat på allt själv, och jag önskar också att det skulle hända :P
Ond jag är !


Men nu ska jag dra SEEE YAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0