something special

Var hemma idag också för att bli helt frisk! Har inte gjort så mycket, bara kollat på tv och vilat.
Det blev ingen hiss&diss igår men jag lovar att det kommer komma upp den :)
Ska snart plugga lite har inte gjort det på hela lovet, så måste göra de annars blir lärarena itne glada ;) Men vad begär dom , när vi har lov ska vi ju itne sitta hemma och plugga :S jag tycker det är dåligt, ska fan klaga över det :O
Pratade med min syster igår i telefon, har inte pratat något med henne på länge. Så det var sköönt att prata ut. Jag hoppas att du  förstår att jag förstår dig och finns här för dig till 110% .
Visst jag kanske inte ringer heller, men när jag ringer har du aldrig tid. men jag förstår, när du har gjort klart din lägenhet så kommer vi har mer tid ;) älskar dig min galna syster
Kommer du ihåg våran låt ?;)
vi har våra minnen och stunder




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0