SWINE FLU...

Hahahah skoja jag har inte svininfluensan, men jag har någonting iallafall.. Har spytt som en jag vet inte vad de här 2 senaste dagarna och har inte ätit något, idag har jag ätit en halv macka och druckit en flaska vatten.
Nu sitter jag och lyssnar på Cry med Rihanna, har skitmånga minnen med den låten, speciellt från sjuan hahaha!

Vad fan ere med min data seriöst? Den e skiiit seg! den har typ virus eller något, skoja inte -.-

Såå, vad ska man göra från och med nu tills att DH börjar? Jag kan ju fortsätta att öva på Unfaithful på min keyboard, måste ju spela upp den för min musiklärare snart.. Kommer ju missa provet imorn han kommer ju typ hata mig snart :)


Såhär ser mitt hår ut just nu, nyduschat och oplattat, hahaha!


Kommentarer
Postat av: Rubi

krya på dig stumpan!

fan vad långt hååår du haaar :D:O

2009-11-17 @ 23:34:43
URL: http://rubi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0