trött och utråkad!

Heelluu har precis kommit hem, ska berätta om min dag
Vaknade vid tio av att min syster maria ringde och väckte mig, och frågade vad jag ville ha för middag idag :S och jag var helt död men det tänkte väl itne hon på :P
Gick upp och la mig i jims säng och kollade på lite tv jag har tv i mitt rum har alla kanaler, men han har alla tvtusen och dom där kanalerna och hans rum är varmare av någon konstig anledning.
Men jag började fixa mig vid två maria och daniel kom och skulle byta däck till vinterdäck, så ,medans satt jag med mamma hade itne fixat mig klart . Så när dom var klara hade jag lite panik, men det blev en klänning och vita converse med en svart skinn jacka och en stor halsduk. lite street aktigt..
Men vi drog hem till dom och började laga mat, det var jättegott. Precis när vi alla började äta säger Daniel: varför tog du itne bild på maten som alla bloggare gör ? han hade ju rätt, hahah men det blev inget bild tyvärr :(
 när vi var klara så diskade jag och dom slappa, det var jag som erbjöd mig att diska något måste jag ju göra ;) Sedan började dom fixa sig och vi rörde oss till kista. Jag skulle betala min biljett men fick itne de, och när jag skulle ge pengarna till han som stod i kassan tog han itne dom. Blev fett irreterad när jag ger pengarna varför itne då da dom ? Han var skit dryg han hette typ jonas eller något sånt:O vänta ska söka upp honom och ta ett snacka med honom :P
 Vi skulle kolla på FAME, men tyvärr hade dom itne den i kista så vi kollade på trubbel i paratiset. HAHAH O M G den var så jävla grym, man kan säga att vi  skrattade från att den börja till den sluta. Jag rekomenderar det verkligen, det blev lite bilder som jag kommer lägga upp .
 Påvägen hem åkte vi förbi oss och hämtade upp jim, vi satt mest i bilen och snackade lite tills maria ville hem och gosa med daniel. Så nu sitter jag hära och gör itne så mycket, tror att jag ska gå och sova är trött och utråkad :)


Bilder från idag:




Tyvärr har jag inga kommetarer om den här bildern


naaw vad gulliga


Tyvärr blev det inga bilder på mig idag, men jag är ju den bästa fotografen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0