Trötta jag..

Hejhej allihopa! Nu har jag kollat på DH och tagit det lugnt en stund, pluggat lite, och nu är jag skiiiit trött asså omg jag längtar efter min varma säng, tänk att typ ligga där och kolla på min tv som fungerar! Har äääntligen fått tillbaka den.. Idag efter att jag och Steffi hade varit i Kista med Carolina och Ishatou så kom jag hem och bytte om (TILL MJUKISAR!) , sen skulle jag, Hassan och Ahmed till Cafe u, alltså ungdomsgården i Blackeberg. Men nej då det skulle vara stängt.. Så Hassan drog med oss till stan och jag ville verkligen inte gå för jag hade ju värsta luffarkläderna på mig :s men jag följde med iallafall och hoppades på att jag inte skulle se någon jag kände..

Varför finns inte den där jävla halsduken jag vill ha i någon bikbok affär?! Den fanns ju fan i Malmö, men nejnej den ska inte finnas nånstans här i Stockholm! Jag tror att Bikbok har gått i konkurs eller något.. Det är skitsvårt att hitta butikerna, iallafall i stan. Måste dom anpassa stan efter folk som hänger där varje dag.. Ta bort affärer bara sådär, systemet blir förvirrat av sånt där...

Efter att vi va i stan en stund åkte vi hemåt allihopa, jag kollade på DH och ja nu sitter jag här, ska gå och sova, är så jääävla trött! Ska på teater imorgon med klassen, sen ska vi äta lunch i stan.

Lite bilder från idag:


Jag gillar chai latte...


Stephanie gillar frozen yoghurt och kaffeglass :)


Våra skor


Såhär åker Stephanie buss..


Hello beautiful


Hassan och Ahmed leker westside


Stephanies outfit :)

Peace out, a town <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0