Var skit nervös

Nu är jag hemma, som sagt skulle jag på interjuv idag och det gick bra men när jag skulle prata på engelska blev det mindre bra. Men jag gjorde det bästa så vi får hoppas vad dom säger, tyvärr säger jag itne vad för interjuv jag gjorde ! ;)
Idag har det vart en sån där dag då jag har vart lätt irreterad på människor, usch för killar säger jag bara!
 men iallafall i morgon ska vi ta svuninflensan sprutan, är skit rädd ärligt hatar SPRUTOR. Och i morgon har vi läsdag så vi ska läsa hela dagen, förstår mig inte på en sån dag men what ever!
Nu har jag precis kollar klart på DH, och nu ska jag hoppa in i duschen.
Juste vi har hittat lokal till min fest, så min födelsedags fest blir av. ÄR SKIT HAPPY...
Vill tacka amanda och mikaela för att dom har hjälpt mig att fixa, och dom som övertyga mig att ha ! ;) men jag beättar mer om allt i morgon
PEACE OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0