You can get it all

Hej älskling! (-ar?)
Förlåt förlåt förlåt förlåt att jag inte har skrivit på... Ja.. Jag kommer inte ens ihåg när jag sist skrev.. Har tyvärr haft en "liten" bloggtorka... Har inte varit i skolan på hela veckan, pågrund av en ruskigt täppt förkylning. Får se om jag orkar gå imorgon.. Tror inte det, tror att jag stannar hemma och skriver lite saker jag måste skriva.. Typ bokreflektion i svenskan, bokrecention i engelskan, artikel i svenskan, krönika i svenskan, jag måste skriva en uppsats om skillnaderna mellan ugandas och irlands ekonomi i son.. JIPPI! Har faktiskt kommit riktigt långt på min artikel, skriver om kopplingarna mellan Illuminati och Michael Jacksons död.. Det är faktiskt mycket lättare att skriva om någonting man är intresserad av har jag märkt:)
Duschade för ett tag sedan, och nu när min lugg har torkat så står luggen rakt upp, hahaha det ser faktiskt ganska komiskt ut :p
 Jag satt och laddade ner låtar till mobilen nyss, och jag hittade en låt i mina mottagna filer som va asbra! Fast jag har ingen aning om när jag fick den eller vem som skickade den.. Men aja slänger upp videon :)


Bow wow - You can get it all


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0