Bio whit the best!:D

Tjeena allihoppa :D
Igår skrev jag inget , men hade inte så mycket tid till de..  så jag tycker jag skriver idag
Igår så var man ju i skolan, vaknade lite försent så fick stressa mig och springa till bussen med halvt på med skorna och glömmt allt hemma.. typiskt, och det slutade  inte. när jag går upp för alla jävla trappor i skolan, sista trappsteget så ramlar jag fram.. SKIIT pinsamt och det gjorde skit ont....  fick reda på att jag blev godkänd i fysik.. men på tisdag får jag veta om jag fick vg eller mvg ! Hoppas på ett Vg men tror jag aldrig kommer få de!


Juste sista lektionen har vi EST, det är typ en lektion man kan göra sina läxor på. Tycker det är skit onödigt att ha den lektionen, när man ändå får läxor hem då kan man göra dom hemma.. Men iallfall  på lektionen så sitter alla killar och roppar JOHAN JOHAN JOHAN, aa och börjar dampa sönder! hhah och alla tjejer sitter och skrattar, och jag är den ändå som säger att dom ska vara tysta.. men då börjar en kille att göra en rolig sak , så jag börjar dööö av garv ! Precis då kommer min lärare in, och hon hade satt mig längst bort så jag inte skulle prata och plugga istället.. Men iallafall då ser hon mig skratta så hon tror att jag är med i hela dampgänget, men själva värket är jag ju inte de.. Iallfall sen så roppar hon ut alla som får gå ut, och det går och går, men hon roppar aldrig mitt namn jag var den enda tjejen kvar.... Sen så säger hon att den killen som började med allt får gå ut, då säger jag men jag är ju tyst jag borde få gå.. då tar hon ut alla utom mig och två killar till, och stänger dörren och säger "är det så svårt att vara tyst? hon skrattar " då säger jag men jag var ju tyst, hon ba men steffi när du blir tyst så tänker men åå nu är hon tyst ska snart säga hennes namn. men dåbörjar du prata igen, men det tycker jag är fel jag pratade ju inte DISKRIMENERING... sen så går jag och då går hon roppar och säger "steffi jag gillar dig iallfall" hahaha alla lärare älskar mig, inte mitt fel :P skoja
Sen kom jag hem, och min kära kusin väntar på mig. hon sitter och käkar makor så jag kommer och gör henne sällskap, sen satt vi oss vid soffan och var helt döda. hon somnade och jag kollade på Gossip girl, sedan väckte jag henne och vi kollade på en film kommer inte ihåg vad den heter :) sen kom min mor hem och gjorde lite mat, det blev kykling och sånt  gottgott !
sedan släckte vi alla lampor i huset och tände ljus. msyig mysigt ! vi kollade på idol och sjöng med våra vackra röster :D Efter idol drog vi till hässelby strand till elisabets kompis , där gjorde vi inte så mkt satt mest och kolla på tv och slappa. runt 11 ganska tidigt drog vi hem till mig och sov.. det var min fredag

 
Idag har jag bara vart hemma  och runt 4 ska jag börja fxa mig, ska på bio med amanda . Vi ska se " The ugly truth " i stan, sedan så har elisabets kompis fest och vi ska dit och kolla läget sen får vi väl se vad som händer ! Jag lovar att ta massor med bilder:D tog bilder igår och dom kommer upp lite senare ..

PEACE OUT A-TOWN ! / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0