Broken

Jag kan inte förstå hur jag kan ha så ont i kroppen som jag har, som jag sa skulle jag hoppa in i duschen när jag kom hem. Men jag orkade verkligen inte låg i sängen och kollade på one tree hill och 90210 och dh , laddade ner dom nya avsnitten ! Sen kom min syster med min mor hem och vi fick lite folk hit, men orkade inte ens gå upp och sitta med dom. snacka om att jag var trött, sen så när jag ska gå till dom har jag skit ont när jag andas. så jag lägger mig i sängen, när jag går upp så kände jag att min kropp inte ens klarade gå upp från sängen har så ont i min rumpa . Kunde knappt ta upp mobilen, alla mina krafter är borta. Snacka om att jag måste börja träna, min kondis suger och fan kommer ha träningsvärk i morgon.
Tror itne att jag ska gå till skolan, mamma och dom tror att jag kan ha fått halsflus. Eftersom jag cyklade när det var så kallt, och jag var redan lite sjuk. V får se vad som händer i morgon, Mikaela borde vara glad att hon inte var med idag .
Nu ska jag duscha lite snabbt och sedan hoppa ner i min säng, maria skulle sova här idag. Men hon träffade sin Lover så dom ska var hemma i hennes lägenhet :) så får värma mig själv:(
 
En bild på mig och amanda i lördags


PEACE OUT ! /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0