DH night!

Hejsansvejsan!
Jag kom nyss hem, var i Blackeberg med Ugbad och Silri en stund. Skulle egentligen inte gå ut idag, orkade inte var skit trött. Det va meningen att jag skulle träffa Rebin tidigare idag men det orkade jag inte heller. Men Sirli bombade såklart min mobil tills jag svarade och sa att jag va hemma. Kommer dom inte då 2 sekunder efter och plingar på min dörr? -.- Jo. Så jag gick ut med dom en timme sådär. Fyfan vad kallt det är ute! Det snöade imorse, såg ni det? Usch, hatar snö.

Anywho, jag gjorde ett so-prov i ekonomi för någon vecka sen, det kändes som att jag kunde nästan allt. Men vad får jag för betyg? G+.. Bara G+! Jag som ska vara bra på so! Jag är så besviken på mig själv.. Nu sitter jag och väntar på att desperate housewives ska börja. Men tror att jag ska gå och fixa något att äta, börjar bli ganska hungrig.. 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0