Don't stressa mig :(

Jag känner mig ganska stressad just nu, jag borde inte ens sitta här och skriva, men jag pressar mig själv att skriva varje dag eftersom att min förra blogg inte gick så bra.. Men iallafall, jag ska åka och möta Sirli, Hassan och Ahmed i Blackan eller något sen ska vi åka till Vårby gård och festaaaaa! Okej inte såhär tidigt men vi ska iallafall festa ikväll :) Men ska möta dom snart så har skitbråttom..
Seeyou later alligator!


Carro, Sirli och jag ifrån Estlandskryssningen förra veckan :)

(P.S. visste ni att enda skillnaden på krokodiler och alligatorer är att en av typ baktänderna på krokodilen syns, bortsett från det är båda arterna precis likadana... Sjukt va?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0