myspys med my lover

´HEELLU !
Mitt förra inlägg stressade jag mig för att skriva, för jag slutade och dom skulle stänga datasalen.. Efter skolan drog jag och amanda hem till mig, jag var så jävla kissnödig vi fixade oss lite. Sen drog vi till kista, där gick vi lite runt och väntade på Sevda och Nancy. Dom kom och vi gick och åt alla var hungriga , vi satt och skratta så jävla mycket. Hade så jävla kul idag, hahah vi gick runt lite och satt och skratta. Jag har ett läppglans som gör att läpparna blir större. Och nancy ville pröva den så hon sätter på den och hennes läppar blev FETA , jag driver inte omg vad vi skratta ! hahahaha och hon hade lagt utanför så det blev också fet, omg minnen säger jag bara. Tycker det är synd att vi inte träffas lika ofta, har ju känt dom i 10 år vad vad länge ! :D
bilder kommer senare

Nu sitter jag och lyssnar på en låt som är skit bra, har verkligen minnen med den låten.
Sprang precis ner till amanda i ica hon hade glömt pengar, springer ner ochn ser alla i hässelby hur piunsamt var inte de? Har liksom min brors stora tjocktröja på mig, fick springa tillbaka hem för jag glömde pengar. Klantig!Vi mötte på ermias så vi stod och snacka lite med honom. Nu sitter vi båda här och väntar på att idol ska börja, har hela huset för mig själv så nu ska vi ha myspys.
skriver senare om jag har tid ! puss puss allihoppa !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0