Mitt svar till dig

 
- jag såg att du hade skrivit att du tycker om att ge råd och så och jag behöver verkligen det.
Jag har glidit isär med en kompis vi träffas nästan aldrig men när vi gör det har vi sjukt kul tillsammansmen har du några råd till hur jag ska göra för att få kontakten igen?
Har du glidit isär med en kompis i såfall vem?




- Mitt svar : Ojj men asså jag tror det är ganska många som glider från sina kompisar, fast man inte tänker på det. I livet kommer man alltid tappa någon man verkligen tycker om och kunde inte ana att just den personen tappar du kontakten med. det är något som händer alla, men om du och den personen har en bra kontakt och har kul tillsammans tycker jag att du ska försökta träffa den personen så ofta som möjligt. Riktiga vänner håller alltid längst, och jag tror den här kompisen vill träffa dig också men kanske inte alltid har tid. det är ju mycker plugg och sånt,så man måste ju förstå kompisen själv.. Men man ska alltid ta tid till sina vänner ibland, för när man väl inte anar det kan dom vara borta... Jag tycker du ska försökta träffa den personen så ofta som möjligt och sen får du see att ni kommer få tillbaka kontakten igen.
Och jaa det har jag och det tycker jag är synd, för den personen var en bra vän till mig.Vi har känt varandra i 10 år nu... Och vi gled ifrån varandra pga att det blev massa bråk, och det är något vi två itne kan göra något åt.. Men genom åren har vi pratat lite sådära men inte mer med det, men jag har glömt bort det förflutna och tänker framåt. Så får vi se vem vet , jag och den personen kanske får upp kontakten helt och sedan kanske träffas och sånt.. Vi får väl hoppas på det, hoppas du fick ditt svar som du ville och. Och hoppas ni inte tappar kontakten helt, för det skulle vara synd .. 
Och om du undrar om något mer är det bara att fråga på :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0