Min onsdag

Hej allihopa :)
Sitter i soffan och surfar lite på nätet. Är ensam hemma inatt, och är skittrött.. Men ska få sällskap inatt en kompis ska komma ikväll och kolla på film me mig sen sova här, supermysigt :)


Ångrar inte att jag åkte till Sätra istället för att gå på orienteringen, även ifall Carl slängde ut mig -.- men va ändå påväg att dra då så det är ingen big deal :) jag och Carro skulle dra vi blev skjutsade av Angelo och hans kompis till Sätra centrum på deras moppar, fan vad kul! Jag vill ha en moppe :(
Aja sen drog jag och Carro till Masmo och mötte Jimmy, sen åkte vi till Vårby och gick hem till Carro.
Lite senare kom Angelo och Pamela dit, på Angelos moppe. Carro och Pamela tog moppen och åkte runt lite, medans jag Jimmy och Angelo va hemma hos Carro.
Jimmy är typ synsk eller nånting han ba "Antingen kommer dom rulla hem moppen för att det inte finns nån bensin kvar, eller så kommer dom torska."
Gissa vad? Dom torskade hahahahahaha fan vad Angelo fucka ur när han fick veta hahahah :P
Men anywho nu sitter jag här och det har tydligen hänt något så en till kompis ska sova här, har lite bilder jag ska lägga in, men det blir lite senare

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0