Dregel över "one love!

Tjaba alla läsare !:D
idag har jag vart i skolan, och det var lika sjukt som alltid. Är så sjukt trött nu förtiden, skolan tar mina krafter :O hur ska dom klara sig i helgen? . Det var tråkigt att min bloggvän mikaela gick hem ,efter halva skoldagen. och kan tyvärr inte berätta varför ;) Efter skolan mötte jag upp min  kusin Elisabet, vi drog hem till henne och hämta pengar. sedan drog vi till Vällingby och åt vi skulle äta Subway men det blev donken tillslut som alltid ! Efter ha suttit där i en timme typ och snackat om allt man kan prata om , kollade vi runt lite och elisabet prövade snyggaste mössan . sedan Så började vi röra oss hem till mig för att börja plugga. Men vi kom inte så långt mina föräldrar kom och förstörde allt med sitt snack dom kan verkligen prata! , men vi började plugga tillslut ! Idag såg vi elisabets lilla lover "one love " hon satt där och dreglade, och då menar jag verkligen dreglade.. Men till slut fick jag bort henne därifrån och hon fick torka bort dreglet, okej nu överdriver jag lite. Men whatever!
Nu har vi tagit en paus från allt pluggande och bloggar lite, vi har precis snackat om vad vi ska ha på oss i morgon. Har verkligen problem på morgonen om vad jag ska ha på mig, ibland kan jag börja gråta. Det är helt jävla sjuk, visst kanske har mkt att välja mellan men det blir alltid konstigt när man väl sätter på sig ngt . ! Nu ska jag börja plugga igen, har svenska förhör om Tidningar i morgon?och I morgon får jag veta också om jag blev godkänd på mitt fysik prov , har alltid haft problem med fysik det är itne min grej helt enkelt.. Fysik gillar inte mig och jag gillar verkligen inte fysik, men jag hoppas jag iallfall får ett G..
Efter pluggandet ska vi hem till henne och hämta kläder , för hon ska sova hära! sedan ska väl vi fixa oss ,duscha och göra  oss frächa , sedan blir det väl att sova. Så vi kommer upp i morgon och klara av skolan.
Tog massor med bilder idag
Mikaela och jag början av 9an
 



Amanda hitta ngt roligt att skriva på, tavlan på svenskan!

Bevis på att min efterblivna kusin kan plugga



Peace out ! / S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0