Elisabet ska bli kuk lebb

Shuhlululu. ovanligt att jag brukar säga så!
Jaa nu sitter jag hemma nyduschad och har allmänt tråkigt,
idag så var jag i kista som sakt och min farbror shoppade rejält roligt att kolla på!:) Jag hiitade tyärr inget som jag föll för konstigt nog, men efter det så åkte vi hem och mamma gjorde mat. Det blev tacos skit gott, när jag var mätt satt jag mig framför tv och glodde på den.
Vid åtta kom min far och jag gick upp till några vad ska man säga typ dom kommer också från det landet jag kommer ifrån och dom känner min familj/släkt och vi känner deras. Okej jag vi har inget land, och nej jag är inte kurd...
 Men iallfall jag passade deras barn emilio och joje, dom är så söta pojkar jag ska gifta mig med emilio. Det har han faktiskt sakt själv att vi ska göra, han är ju 4 år men det gör väl inget om han är 11 år yngre ? :O haha nej men vi hade roligt vi lekte och kollade på tv, sen vid tio kom jag hem och satte mig vid datorn. Skulle skriva blogg då men det gick inte att gå in på blogg.se :S Så länge hoppade jag in i duschen och fixade till mig,
Nu sitter jag här jag diskuterar med min bror. Han vet inte vad han ska köpa till mig, liksom hallå det måste han ju ? Fyller år om en månad , då måste han ju börja tänka på vad han ska köpa till mig, eller vadå har jag fel'? hahah nej men seriöst, han ska bara komma hem har ingen att bråka med. och när jag bråkar med min mamma eller pappa då har jag ingen som skyddar mig :O Och min kusin Elisabet sitter och skriver att hon ska bli kuk lebb fast hon har en pojkvän, asså min familj är störd ni anar inte...

Juste i morgon har jag utvecklingsamtal!!! O M G , och min pappa ska komma . Det kommer bli knas liksom! haha

Nej men nu ska jag föna mitt hår kl 11 på natten och väcka gannarna som dom gör mot mig när jag sover"! Och
sedan ska jag sova PEEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0