Erik <3

TJABA ALLIHOPPA!
Nu har amanda precis gått, maria och daniel kom förbi och joina oss när vi kollade på idol. Dom hade med sig lite godis,cola glass och en blomma till mig. Jag vet inte varför ?Tack för blomman era råttor(dom hatar när jag säger så) dom kände att jag vart lite off den här veckan, och dom har haft rätt. Har vart det men det har berot på många saker, har inte lust att skriva ner för det är ganska många som läser dom inte ska veta allt precis ....
Men iallafall vi hade ganska mysigt och kollade på idol, gud vad jag ÄLSKAR Erik,  han är min nya KÄRLEK! satt och dreggla när han sjöng och när han sjöng blev han ännu bättre ! jag tyckte alla var bra idag chockande, men erik var bäst !
När idol var slut gick maria och daniel hem, maria var fett sur när hon gick. usch hatar när hon är sur!
Amanda gick precis hem, ermias och en till kille kom förbi och vi snackade lite sen följde dom med amanda hem. Jag orkade inte för delvis är det skiit kallt, och sen var jag bara allmänt trött.

Nu sitter jag och pratar med min bror via webben och han pratar mer än mig, daamn men märker att dom har trååkigt där borta. Fan vad jag saknar dom, sitter med hans tjocktröja. Fam vad jag tjatar om att han ska hem, men är inte van att min dampiga bror inte är hemma! :(

Nu kom min far och mor hem, ska snacka lite med dom. Skriver i morgon
Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0